Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)


  •  ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ;

Η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω της τράπεζας Εθνικής Τράπεζας που εγγυάται την ασφάλεια της συναλλαγής.

·        ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ;

Διατηρούμε σε αρχείο και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα με μοναδικό σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης με τους πελάτες. Σε καμία περίπτωση δεν κρατάμε δεδομένα πιστωτικών καρτών.

·        ΠΟΙΕΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΔΕΧΕΣΤΕ;

Δεχόμαστε τις πιστωτικές κάρτες VISA,MASTERCARD και DINERS.

·        ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ/ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Ναι. Από την στιγμή που δεν έχει αποσταλεί ακόμη η παραγγελία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 2310 301 394 ή με email στο info@daskalakiskosmima.gr για ακύρωση ή αλλαγή της παραγγελίας σας.

·        ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ;

Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει εκτελεστεί εσφαλμένα ή εάν ο καταναλωτής κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία στο +30 2310 301 394.

 

·        ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ SITE ΣΑΣ;

Ναι, συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε στις πληροφορίες μας  είτε επικοινωνώντας μαζί μας στο +30 2312 301 394

·        ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Ναι, τηλεφωνώντας στο +30 2310 301 394 στο αναγραφόμενο ωράριο καταστήματος

·        ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ;

Ναι, εφόσον το προϊόν είναι ελαττωματικό μπορεί να γίνει επιστροφή μετά από συνεννόηση μαζί μας.

·        ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι η αντικαταβολή, η τραπεζική κατάθεση, η πιστωτική κάρτα και εξόφληση κατά την παραλαβή από το κατάστημα.

·        ΜΠΟΡΩ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Κάθε παραγγελία επεξεργάζεται άμεσα και με την ολοκλήρωσή της ενημερώνεται ο πελάτης για τον κωδικό αποστολής της εταιρίας courier. Με αυτόν τον κωδικό μπορεί να παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία του.

 

·        ΠΟΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΏΡΕΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;

Τα προϊόντα παραδίδονται Δευτέρα με Παρασκευή και σε μερικές περιπτώσεις και Σάββατο, από την εταιρεία courier από το πρωί. Μπορείτε ωστόσο να επιλέξετε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και ημέρα που επιθυμείτε.

·        ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ;

Προϊόντα με ένδειξη άμεσης παραλαβής αποστέλλονται αυθημερόν μέχρι τις πρώτες απογευματινές ώρες και φτάνουν στον προορισμό τους την επόμενη εργάσιμη. Για δυσπρόσιτες περιοχές μπορεί να υπάρξει κάποια καθυστέρηση και εξαρτάται από την εταιρεία courier.

·        ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Ναι, στο φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται στην Αλ. Παπαναστασίου 129, στην Χαριλάου Θεσσαλονίκης σε ώρες λειτουργίας των καταστημάτων.

·        ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΜΗΝΥΜΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

Ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Εάν δεν υπάρχει ούτε εκεί, τότε η παραγγελία σας δεν έχει ολοκληρωθεί σωστά. Σε κάθε περίπτωση μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 2310 301 394.


 ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
 Αντικαταβολή + 5€ για αγορές κάτω των 50€

 ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
 σε 10 ημέρες
NEWSLETTER
Επικοινωνία
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ - ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ
Αλ. Παπαναστασίου 129
54250 - Θεσσαλονίκη
Τηλ. 2310 301 394
Βρείτε μας στο Google Maps

info@daskalakiskosmima.gr
© 2019 - daskalakiskosmima.gr -- Κατασκευη eshop by infocus
Πίσω στην κορυφή